Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Domov>Imunoblog>Zanimivo> Vstop v vrtec – stres za otroka in celo družino

Vstop v vrtec – stres za otroka in celo družino

Ko pride čas, da gre mama v službo, otrok pa v vrtec, se mnogim družinam življenje obrne na glavo.

 

 

Poraja se veliko vprašanj – kako se bo otrok privadil na novo okolje, ali bo dovolj jedel, ali bo spal v vrtcu, ali bo hitro sklenil prijateljstva … Otroci so zelo prilagodljivi, večinoma se hitro privadijo in starši smo včasih kar malo razočarani, ko vidimo, da gre otrok z veseljem v vrtec in nas prav nič ne pogreša.

Ostaja pa najpomembnejše vprašanje: Kaj narediti, da otrok v vrtcu ne bo takoj zbolel?

Otroci v vrtcu najpogosteje obležijo zaradi okužb dihal in prebavil.

Okužbe lahko omejimo z upoštevanjem higienskih priporočil in s preventivnimi ukrepi, ki vplivajo na imunski sistem in uravnoteženo črevesno mikrofloro.

Ukrepi za povečanje odpornosti:


1. Pogosto umivanje rok
Najpreprostejši in najučinkovitejši ukrep za preprečitev širjenja virusov in bakterij. Celoten potek umivanja naj traja od 20 do 40 sekund in ne pozabite tudi na hrbtišče rok. Naj bodo starši zgled otrokom in si tudi vi ob prihodu domov najprej umijte roke.

2. Dovolj spanca in počitka

Naše telo se med spanjem regenerira, sprosti in umiri. Poskrbite, da bo vaš otrok imel dnevno dovolj spanca. Strokovnjaki na podlagi raziskav priporočajo 11 ur za predšolske otroke, 10 ur za šolarje in 9 ur za najstnike.

3. Raznovrstna prehrana z vitamini in minerali
Vsakodnevno uživanje svežega sadja in zelenjave bodo zagotovo okrepili odpornost vašega otroka. Bodite kreativni in presenečeni boste, kako hitro bo krožnik prazen.

4. Zadosten vnos tekočine
Pitje je izjemno pomembno za ohranjanje vitalnosti. Raziskave kažejo, da so otroci in starejši pogosteje dehidrirani kot ostali, zato večkrat ponudite vodo ali nesladkan čaj otroku, četudi samo po par požirkov.

Poskrbite, da ima otrok zadosti spanja čez dan in da hodi spat ob sprejemljivi uri zvečer. Telo otroka se med spanjem regenerira, obnavlja in zdravi. Prav tako je pomembno, da se otrok med počitkom nauči umiritve in sprostitve. Priporočljiva je tudi sproščujoča glasba.

5. Veliko gibanja na svežem zraku
Telesna aktivnost drži naš imunski sistem pokonci. Vsaj 30 minut na dan bodite z otrokom na igrišču, sprehodu in preganjanju po parku.

 

Zagotovo so otroci v vrtcu in šoli bolj izpostavljeni virusom in obolevnost otrok je tam večja, vendar ključ do zdravja ni v izolaciji.


Okrepite imunski sistem otroka, ki mu bo pomagal, da se naravno bori proti boleznim in okužbam.

Imunoglukan P4H® ne smejo jemati bolniki s presajenimi organi. Bolniki, ki prejemajo imunosupresivno zdravljenje, lahko jemljejo Imunoglukan P4H® le po posvetu z zdravnikom. Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti.

Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.